This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
This mover, Manual Assembly was over 7 hours late to begin our move. I had to initiate communications (only 2 texts in those 7 hours) to know the status. He said his truck broke, but his lack of customer communications is not good for anyone.This company does NOT...
View full review
View full review
1 comment
#2094730

Hi Carole, we're concerned by the details you shared and definitely want to step in and help with a resolution. Please share more details here: https://help.thumbtack.com/report-a-concern, our Trust and Safety Team will review your case and reach out to you directly, within 2-3 business days.

We'll work to help you and the pro you hired reach a resolution, and determine how our team can step in to help as well. We're sorry to hear about this frustrating experience, we hope to get in touch soon.

ID
#3081679 Review #3081679 is a subjective opinion of poster.
Location
Oklahoma City, Oklahoma
Loss
$900
Preferred solution
Full refund

Reactivate my account

They deactivated my account for violating terms of service. They are accusing me of creating an erroneous account in addition to the original I signed up to use. I have no idea how my account got linked to some bogus account that they are accusing me of adding. I still have money on credit with them and they have stated they are not reopening my account. I'm beyond frustrated as I have no idea how to fix a problem that I didn't create. I suggested the problem is internal with their software and to fix the problem then reinstate my account.

User's recommendation: don't sign on to use their service.

View full review
1 comment
#2094721

Thanks for letting us know about your experience, we'd like to look further into this and help. Please send us a DM on social media (Instagram, Facebook, Twitter) so that we can locate the accounts mentioned and determine if they'll be reconsidered, so that we can hopefully help you move forward on Thumbtack. We hope to hear from you soon.

ID
#3079291 Review #3079291 is a subjective opinion of poster.
Location
Ellenwood, Georgia

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
I am very distressed over a situation with Thumbtack. I understand there needs to be a background check and I am OK with that. However, I was sent a notification for a background check to an email I dont use anymore. You see, I had called Thumbtack several years ago to...
View full review
View full review
1 comment
#2093496

Hi Jocelyn, we're very disappointed to hear about your recent experience, and want to provide direct support as soon as possible. Our team would like to look further into the accounts you mentioned and see if your main account can be reconsidered.

We appreciate and value the amount of time and effort you've put into building your profile on Thumbtack and helping customers.

Please send us a direct message on either Facebook, Twitter, or Instagram for the quickest support. We hope to hear from you soon and improve your experience.

ID
#3074689 Review #3074689 is a subjective opinion of poster.
Product
Thumbtack Profile
Cons
  • No info regarding quotes sent
  • Treatment of pros
Loss
$250
Preferred solution
I would like to get my account reactivated and credits for deactivating my account by sending the background notification to an account THUMBTACK was supposed to deactivate. I have lost business.

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
You're charging me again for work that I did not complete nor complete nor customers that I did not talk with you guys are stealing from me
View full review
View full review
2 comments
#2090947

Hi Terrence, thanks for bringing this to our attention. To ensure you're receiving the types of leads you want, please double check your preferences: https://help.thumbtack.com/pros/topic-targeting-preferences-lh-pro/subtopic-set-my-preferences-lh. We'd also encourage you to submit refunds for these leads you mentioned: https://help.thumbtack.com/article/how-to-request-a-refund.

View more comments
ID
#3053764 Review #3053764 is a subjective opinion of poster.
Location
Baltimore, Maryland
Loss
$100
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Nothing happened

What a bunch of bs submit to contractors no response. Why bother to complete bs so you submit and no response

User's recommendation: Do not bother.

View full review
1 comment
#2089216

Thank you for taking the time to share this feedback, Graham. We're happy to help look into this for you, and gather any additional feedback you might have. Please reach out to us directly through social media.

ID
#3041167 Review #3041167 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Non
Preferred solution
Apology

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Mi cuenta está bloqueado

Necesito necesito hablarcen estaño representante De pareal apuedenaljusticiaidentificaciónesapestáncido en comsolución alcalina Delawarelawestánserllas Arkansaskansaestados Solucion / Ar N / Aciunos Naciones Unidasidcometroopagrobarlmimamá Qué Corbatanordeste mio semenEn tonelorte por favorito comuniapagculo
View full review
1 comment
#2089208

Hi Martina, we'd like to help address your concerns. For the best support, please reach out to us via email at: ayuda@thumbtack.com. We hope to hear from you soon!

ID
#3040089 Review #3040089 is a subjective opinion of poster.
Location
West Sacramento, California
Preferred solution
Solucionar un problema

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Fraud

Thumbtack - Fraud
They will be having someone from their trust and safety team contact me in 2-3 days. I have found criminal background info. I've written the company a letter asking to work out a resolution for the monies I've paid $8600. style="background-color: Mary

User's recommendation: Do your own background check before hiring someone. I trusted that thumbtackwould have only reputablecompanieson their website. .

View full review
ID
#3037107 Review #3037107 is a subjective opinion of poster.
Location
New Orleans, Louisiana
Loss
$9600
Preferred solution
Full refund
New Reviewer
Stop plz. No one picks up your phones this is ridiculous!! Ive tried numerous times to reach someone and have not been able to. User's recommendation: Don’t use them. They harasses endlessly
View full review
View full review
2 comments
#2085968

Hi Ann, we're sorry to hear about this. We can definitely help you unsubscribe from notifications and look further into this for you.

Please check out this article for instructions: https://help.thumbtack.com/article/unsubscribe. If you still need help, please send us a direct message on social media (Instagram, Facebook, Twitter, etc.) and we'll take care of it there for you.

View more comments
ID
#3018762 Review #3018762 is a subjective opinion of poster.
Location
New York, New York
Preferred solution
No longer harassed by emails & txts.
New Reviewer

Can’t get ahold of customer service

Im a top pro and am supposed to have premium phone support and all customer service is completely shut off, no one answers the phones, cant even contact them though the app or chat. Disappointing that I have to resort to this website in order to get ahold of someone.
View full review
1 comment
#2083762

Hi Angie, we're so sorry to hear this. We'd like to locate your account and get you direct support.

If you weren't able to contact us through any channel or method of support, it sounds like something might be wrong or requires troubleshooting. Please reach out to our team directly through a private message on social media (Facebook, Instagram, Twitter, etc.) so that we can find your account and address any of your questions/concerns.

ID
#3008081 Review #3008081 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • How they were amazing to their pros in the beginning
Cons
  • False leads
Preferred solution
Let the company propose a solution
New Reviewer
Yes there is still an issue with Thumbtack Pro. The first issue is they no longer allow you to speak to a person in customer service. You are forced to text and they still do NOT resolve your problem. My problem is that they keep charging me for gigs that are thousands...
View full review
View full review
1 comment
#2081713

Hi Eliza, we're really sorry to hear your feedback. We understand if you want to move forward, but we'd like to help with these refunds and also ensure your location settings are set up accordingly, in case you choose to utilize Thumbtack again in the future.

Please check out this article to learn more about your location preferences: https://help.thumbtack.com/article/travel-preferences. If you're able to, please contact us in a direct message on any social media account, so that we can locate your Thumbtack account and check on the status of those refunds.

ID
#2991946 Review #2991946 is a subjective opinion of poster.
Loss
$98
Preferred solution
Full refund
I Paid for Leads and have had no success in getting support to receive the type of leads that I paid for. I have wasted hours by calling several phone numbers and texting a computer-generated response. User's recommendation: Don’t give money upfront to Thumbtack
View full review
View full review
5 comments
#2080263

We're so sorry you haven't been able to connect with our support team over the phone. To update your preferences and ensure you're receiving the leads you want, follow this article: https://help.thumbtack.com/pros/topic-targeting-preferences-lh-pro/subtopic-set-my-preferences-lh.

We'd be happy to provide personalized support. Please reach out to us through any of our social media platforms (Facebook, Twitter, Instagram, etc.) so that we can help further.

View more comments
ID
#2983906 Review #2983906 is a subjective opinion of poster.
Location
Tustin, California

Sacaron dinero de mi tarjeta

Ellos me cobraron un dinero de mi cuenta que no debian, yo quise pagar 104 poniendo 150 en la cuenta y me cobraron las 2
View full review
1 comment
#2080191

You can check out our Help Center to learn more about payments and how to submit refund requests: https://help.thumbtack.com/article/how-to-request-a-refund. For additional support, please send us an email: ayuda@thumbtack.com.

ID
#2973052 Review #2973052 is a subjective opinion of poster.
Location
Newark, New Jersey

Warning to others

Wanted to hire a junk removal service. They gave me several options. I hired one. Then they kept pushing me to respond and let the other junk removal guys that I hired someone. One of them responded that they get charged 12 dollars when someone contacts them. I was pushed to respond. WTF. Thats shady
View full review
1 comment
#2072742

Thanks for sharing this feedback, we'll pass it along to our team. Pros do pay for leads on Thumbtack, but they're eligible for refunds in some circumstances when the project doesn't work out.

We're sorry to hear about the notifications being persistent, we're happy to look further into this for you and provide any help that we can. You're welcome to reach out to us through any social media platform for personalized support.

ID
#2932512 Review #2932512 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Get leads
New Reviewer

They overcharged me

They over charge me from my account thats no fair I just try to be back on business I didnt be hire and they charge me so much
View full review
1 comment
#2072029

Hi Elsa, it sounds like we may need to look further into this. If you feel that you were charged incorrectly for a lead, or if you're not able to access your account, please reach out to us so that we can help. You're welcome to give us a call: 1 (866) 501-5809 or send us a message on any social media channel.

ID
#2922024 Review #2922024 is a subjective opinion of poster.
Loss
$309
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
Original review updated by user Sep 27, 2021
There is no way to know if Thumbtack leads are even real when you do not receive a response to calls, texts, or emails. Yet, Thumbtack charges for those leads and refuses to credit your account, claiming it is their right to do so per their Terms of Service. About 50%...
View full review
View full review
1 comment
#2069497

Thanks for taking the time to share this feedback, we're sorry to hear you don't want to move forward on the platform. While we're always happy to look further into refund requests for leads, we do want to mention that upon purchase of the prepaid package, we notify pros that it's non-refundable.

It sounds like our team can improve the leads that you're getting and revisit some refund requests if customers haven't responded.

Please give us a call: 1 (866) 501-5809 or reach out to us through any of our social media channels. We hope to hear from you soon.

ID
#2912310 Review #2912310 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Dishonest billing practices
  • Bait & switch
  • Poor customer service
Loss
$300
Preferred solution
Price reduction